BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 24, 2011

Alhamdulillah...

Syukur ke hadrat ilahi akhirnya aku berjaya membuat sebuah blog. Walaupun baru permulaan, pasti ianya akan lebih berseri hari demi hari. Hope blog ni dpt bg pelbagai informasi pd mse akn datang... :-) terutamanya pada seorng yg bergelar perempuan....Terlalu byk memori, kenangan serta cerita2 yg nak aku kongsikan bersama......Pengalaman yg xmungkin dpt dibeli, tp hanya dpt dirasai....

Sesungguhnya setiap kehidupan pasti ada sesuatu yg penting d sisi masing2... Samaada keluarga, kwn2, cinta dan sebagainya. Smuanya berbeza dan bergantung pada keadaan msing2 d besarkan dan persekitaran keluarga masing2. Isu ini adalah amat penting spaya setiap org tau bhawa idup msing2 berbeza dan d sbb itulah perangai msing2 berbeza.... Smua ni amat penting bg sya....

Gmbr mse form 5 ~~cm bdk2 je smua...

Reunion~~mse ni umur 19..hehe
aki n beri ~~time mude dorng...

Bagi aku wktu sekolah la yg pling berharga.... Mse tu kwn2 amat penting sbb kebanyakan mse kte adalah dgn mereke....cikgu jugak amat penting.... Then, lepas tu smuanya akan berubh....kita akan meningkat remaja...mse remaja pulak, mse org semua msuk belajar, then ble reunion, mmg byk la perubhan dpt aku lihat....Smua org mkin bergaya, mkin cntik, mkin stylo...hehehe mcm2 ada....

Keluarga pula adalh asas segala2nya....Xda sesiapa yg xsygkn keluarga....bermulanya kita pun dari sebuah kelurga dan akhirnya juga kita akan membentuk keluarga.... mungkin nanti aku akn critakn tentang family aku...hehe...walaupun kuarga ku kecik, tp tanpa mereka, sape la aku....:-)

Sebagai pembuka bicara...aku rasmikn blog nie...hehehe :-)
Assalamualaikum...



5 comments:

Unknown said...

nice blog......

Hanya Untuk Melati said...

hehe...thanks..blog awk pun nice...:-)

Unknown said...

thanks "follow" my blog..... :P

Putri Cinta said...

thanks tuk awk gak...hehe balik xrye cine nie?

Unknown said...

huhuhu..... mesti lah balik kalo takde pape hal.... rindu lah kat kg halaman.....