BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 26, 2011

Luahan Hati Wanita


Kadangkala sukar untuk diluahkan segala apa yang bersarang di lubuk hati ini.
Sukar jugak untuk melalui segala kepahitan ini.
Namun sebagai hambaNya aku harus redha dan tabah mengharunginya.


Kalau ikutkan hati yang lemah ini.
Terasa ingin menjerit sekuat hati ini.
Biar seluruh isi alam mengerti apa yang sedang aku lalui.
Namun haruskah aku berkelakuan sedemikian.
Ah! mana mungkin.


Siapakah aku untuk melawan takdirNya.
Siapakah aku untuk mempersoalkan segala-galanya.
Siapakah aku untuk terus menangisi segala ketentuaNya.
Aku harus terus bersabar.


Sabar dan terus sabar.
Sabar dalam melalui ujian ini.
Sabar dalam menerima karenah manusia sekeliling ku ini.
Biarlah apa orang nak kata.
Allah tahu apa yang terbaik buat diriku...

2 comments:

enna leeza nordin said...

wahh cntik nyer blog awk skunk heee suke2...

Hanya Untuk Melati said...

hehe..ye ke...thanks2....hahaha