BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 19, 2011

It's ok even if I'm hurt....


Hari ni aku terpanggil nak bercerita tentang cinta bertepuk sebelah tangan. Tiada sape nak cinta mcm tu, mencintai seseorng tanpa balasannya,tanpa mengetahui apa perasaan org yg kita cintai...Ble kita cintakan seseorang, hati merintih pedih merinduinya, hati menangis pilu sbb terlalu menyayanginya. Rasanya, setiap org pasti pernah merasai keperitan cinta sebelah pihak nie. Mata hanya mampu melihat die, telinga hanya mampu mendengar suara org yg kita sayangi, tp mulut terkunci rapat untuk menyatakan bahawa saya sayang awak...

       Aku akui, aku pun pernah lalui cinta mcm nie, tp waktu dulu la. lepas pada tu, aku ambik iktibar, bahawa bila kita syg org tu, kita kena luahkan, cinta dan sayang perlu di ucapkan dengan kata2. Alhamdulillah, org2 yang penting bg aku tahu bahwa aku sayang diaorang. Sayang dan cinta bila xdiluahkan, org tu akan tertanya2, mmg perbuatan tu dah cukup membuktikan segalanya. Namun, seorng wanita mengharapkan kata2 yang pasti,  bhawa hati lelaki tu milik dia.

      Banyak hati2 terluke dek cinta sebelah tangan ni. Namun, kawan-kawanku tabahlah menghadapi dugaan ni. Sekiranya die adlah pemilik tulang rusukmu, pasti die adalah jodohmu. Menangislah kalau itu mmpu meringankan beban d hati, mnagislah kalau itu mampu membuatkan kamu lega kerana terlalu merinduinya... 



     Hati perempuan hanya perempuan yg tahu...bila terasa sakit, hati kita pedih....So,crenya nak hilangkan sakit tu, ltk tangan kat dada, ckp kat dri sendri..."aku perempuan yg kuat, xmudah mengalah, aku perempuan yg kuat"...ulang bayk kali sampai kite tertdo...pasti ok!!! :-)

    Makin kita merindui die..mkin sukar untuk kita melupakan org yg telah mencuri seluruh hati kita. Cara yang terbaik adlah melupakan dia. Ya!!! aku tau susah kwnku....ckp boleh la, tp yg sakitnya hati siapa.. Tp percayalah, saat kita melepaskan seseorng, Allah telah menyediakan seseorang yg lebih baik dri tu... Cume cepat atau lambat...

Last sekali..aku nak kongsikan lirik lgu nie...Bila kita jatuh cinta pada seseorng, kita akan sentiasa berpihak pada org yg bertakhta di hati kita...walau terluke mcm mna pun,ati tu tetap dilindungi... :-) selamat menghayati bait2 kata2 nie... :-) salamm....


It's ok even if I'm hurt

How much more do I have to miss u..
So u could know my heart?
How much more do I have to cry and cry..
So the tears could dry?

Does it hurt because of loving u?
Is it the punishment of loving u too much?
Even if my heart shatters while loving u...
Even if my heart's all worn when waiting for u...
It's okay because I love u...
I'm okay even if it hurts.

The further I turn away to forget u,
The more I miss u..
What should I do?
Even when u say it's not right to keep avoiding u,
U are the only one for me..

0 comments: