BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, December 4, 2011

Tragis Ombak Rindu & Twilight Breaking Dawn Part 1

Assalamualaikumm...
ISkkk lama gle aku tak update blog nie...nak kata bz, tak kot...hehe Sekarang aku masih je terperap kat rumah mencari azam baru untuk taun depan....


Rasanya dah terlalu lama aku berehat << hehehe..mentang2 baru Grad >> So, ambil masa jugak nak jalan2 dlu kan :-) so, rasanya aku dah abiskan byk mse jln2 untuk mencari semangat bru mencari kerja n kerja !! :-p


Hari nie nak share pasal filem febrete aku sgt3.....iaitu filem Ombak Rindu n Twilight Breaking Dawn Part 1 yang bru je keluar dua2....



Hariz dan izzah


Bella and Edward

Kedua2 nya adalah " kisah percintaan "...Aghh perempuan mana yang tak sukee kisah cinta, n kisah cinta mmg da sebati dengan hidup kitee....Tapi ingat pepatah ni "setiap perempuan harus memiliki kisah cinta terakhirnya", walau pun bukan yg pertama, tp die bleh menjadi yg terakhir.... :-)

Semua org tahu kisah filem Izzah dan harizz....dulu mse form 3 aku suke sgt novel nie , aku pakse kwn lelaki aku yg rapat dengan aku bce novel nie...hehe n berbaloiiii dorang abiskan gak demi paksaan aku...sweetkan??haha.... So, bile aku sebut je Ombak Rindu automatik dorang ingt....

Twilight lak kisah percintaan yang penuh dengan perasaan dan kadang2 tragis... Kisah yang memerlukan pilihan dan cabaran.... aku suke part percintaan la yg byk...hehehe antara cinta Jacob dan Edward !!

Tapi sygnya.... xdapat nk tgk cte2 nie kat panggung... <<How saddd :-( >> sbb my Fahri amat2 bz study, n sebb paling UTAMA ialah kat KUALA TERENGGANU nie mana ada Panggung Wayanggg....yg ada pun dekat kemaman Mesra Mall tu.... 


Aiyarkkk, memerlukan kos jugak nk p sana....huhu So k!!! nanti pada sape2 yg xdapat tgk cite2 nie, nanti kite download sme2,,.... :-)  no halll kan... cume xda pop corn je la..hehehe febrete tuuu... ok  daaaa :-)


notis : mencari idea untuk mengubah blog nie....saksikan perubhan nya.... :-) HUM

0 comments: