BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 31, 2011

Tinggalkan Tangisan Itu Di Pengakhiran 2011

Salam....sempena malam2 terakhir 2011 ni aku teringin coretkan sesuatu yang amat berharga... pernah x korang terasa korang amat di perlukan oleh seseorang, then tersedar ;-

"Saya ingat awk perlukan saya, rupanya awk xperlukan saya langsung dalam hidup awk"



So saddd... Setiap orang ada jalan tersendiri dalam hidup masing.... air mata dan wanita xmungkin dapat dipisahkan, hanya selepas menangis je perempuan dapat menenangkan diri, walau pun org ckp masalah xdpt diselesaikan dengan air mata.... Tp air mata tu la melambangkan kesedihan d hati, yang xdpt diluahkan dengan kata2... haishhhh Aku xsanggup nak masuk 2012 n masuk alam 23 tahunnn....Ya Allah aku da semakin dewasa, aku boleh buat keputusan sendri n aku boleh tentukan idup aku sendiri...Semua pilihan d tangan aku....

Tahun pun nak berubah, so kenapa aku xleh berubah??? berubah untuk diri sendri.... Jgn jd budak2 yang menangis pd mlm raya, menangis dlm kelas bile kene buli, Menangis bile kene kata....menangis menangis menagis.... 

So tetapkan azam baru anda..same2 yep... :-) Selamat datang 2012...xsabar nk tunggu 12.12.12 cntikkan..hehe 
Assalamualaikumm <3


Note : pastikan anda sentiasa tersenyum... :-)

0 comments: